Pokud to zdravotní stav žadatele dovolí, uvítáme, pokud si spolu s rodinou nebo jinou blízkou osobou přijede prohlédnout prostředí, do kterého přichází. Stejně tak budeme rádi, pokud se, v případě nepříznivého zdravotního stavu žadatele, přijedou podívat alespoň jeho příbuzní a blízcí. Do našeho zařízení si mohou klienti ze svého domova vzít jim milé a domov připomínající věci. Doporučujeme však předběžnou domluvu s pracovníky. Při nástupu se donesené věci zapisují do šatního lístku. Jakoukoliv změnu (přinesení nebo odnesení oblečení) je třeba oznámit na příslušné sesterně. Budeme rádi, když nástup nového klienta bude probíhat v pracovní den v dopoledních hodinách.
Návštěvy u klienta nejsou nijak omezeny. Nedoporučujeme pouze návštěvy v době osobní hygieny a jídel klientů. Je samozřejmě možné, aby klienti nějakou dobu trávili v rodinném prostředí. Předplacená částka za pobyt a stravu je pak klientovi vrácena formou vratky na pobyt mimo zařízení.
Prosíme příbuzné klientů, aby vždy a včas nahlásili kontaktní telefonní čísla a adresy (i jejich případné změny), abychom je byli schopni informovat o změně zdravotního stavu klienta nebo o dalších situacích, které je třeba řešit v součinnosti s rodinou.